btn-2-lines
 
 
 
 

אזכורים חיוביים ברשת

גוגל עובדת בשיטה שנועדה לדמות שיטת דירוגים אנושית, אותה שיטה בה אנו פועלים כאשר אנו מדרגים במוחנו בית עסק או שירות מסוימים. לדוגמא, במידה ושמענו על מוצר מסוים מפיהם של הרבה מאוד חברים, ראינו את השם הזה על שלטים רבים, וראינו אנשים משתמשים בו, נניח בוודאי שמדובר במוצר טוב, מכיוון שכמות האזכורים ששמענו אודות המוצר היא גבוהה. תיאור זה בדיוק הוא אחד הפרמטרים לפיהם גוגל מדרג את האתר שלכם ועמודים ספציפיים בו. על ידי הגדלת כמות האזכורים החיוביים ברשת האינטרנט תוכלו להגדיל את הפופולאריות של האתר שלכם ואת הדירוג שלו בעיני גוגל.
אזכורים חיוביים ברשת - גוגל אוהב אותם

כיצד אזכור ברשת יכול להעלות את הפופולאריות שלי?

אזכור ברשת של פרטים חיוניים לגבי בית העסק כגון שם, כתובת ומספר טלפון (הידועים גם בתור NAP – Name, Address, Phone) מאפשר ללקוחות ליצור קשר בקלות ובפשטות. בנוסף, מנועי החיפוש השונים ובעיקרם גוגל, שמוביל את שוק החיפוש בארץ ובעולם, מסוגלים לקרוא ולאמת נתונים לגבי עסק כלשהו ובכך להגדיל את מהימנות בית העסק בעיני גוגל. ככל שגוגל ירבה לראות את הפרטים הנכונים המופיעים אצלו במאגר במקומות רבים יותר ברשת, כך דירוג האמינות של האתר בעיני גוגל יעלה, וכך גם הפופולאריות והנגישות שלו לעיני הגולשים.

אמינות האתר בעיני גוגל

תחשבו על זה, היום בקלות יתרה אפשר להקים אתר או עמוד על גבי האינטרנט באמצעות כל אחד ממאות אלפי הכלים החינמיים המוצעים לשימושינו כיום. אז מה הופך אתר לאמין? הרי אם כל ילד בן 12 יכול להקים אתר אינטרנט ולספק בו מידע שמתיימר להיות איכותי ורלוונטי, אי אפשר באמת לדעת מה נכון ומה לא על גבי רשת האינטרנט. גוגל בודקת את אמינות האתר באמצעות שפע של פרמטרים אותם היא בוחנת בעת סריקת עמודי האתר עצמו ועמודים אחרים בהם מופיע אזכור ברשת של האתר, או קישורים המובילים אליו. ככל שהרשת המקושרת אל אתר הבית של העסק, אותה גוגל בונה באמצעות קריאת כל העמודים המרכיבים אותה, תהיה חזקה ואמינה יותר, כך גוגל יראה באתר כאתר מהימן יותר.

באילו מקומות אוכל לשתול אזכורי NAP של העסק שלי?

ישנם מקומות רבים הפזורים ברחבי רשת האינטרנט המאפשרים לנו לקבל אזכור ברשת של פרטי העסק החיוניים – NAP, ופרטים נוספים. השיטה הטובה ביותר היא לקבל מספר רב ככל הניתן של אזכורים מהרשת על ידי לקוחותינו ואנשים שמכירים את העסק. ניתן להגביר את הפרסום של העסק על ידי הזנת פרטי העסק באינדקסים עסקיים כמו דפי זהב או וואלה לדוגמא וכמובן פעילות ממוקדת של יצירת תוכן ומענה בפורומים ובלוגים שונים. בנוסף, פתיחה של עמודי אינטרנט ייעודיים לעסק שלכם בו מופיעים פרטי ה-NAP ופרטים אחרים אודות העסק שלכם מגבירה את האזכורים ברשת ואת היתרונות שהם מספקים לבעל העסק.