btn-2-lines
 
 
 
 
 

המדריך לעסק - הקמת אתרי אינטרנט

5 אסטרטגיות מפתח לשיווק מותג משעמם על ידי עיצוב מהמם

 
עיצוב מעניין לאתר של מותג משעמם
 
למיתוג מוצרים או שירותים שנחשבים לפחות "סקסיים" יש אתגרים משלו. תחומים כמו בנקאות או ביטוח בריאות לעתים רחוקות ירנינו וירטיטו את ליבכם, אם בכלל. עם זאת מותגים רבים שנחשבים ל"משעממים" מצאו דרכים להתבלט בפרסומים הדיגיטליים שלהם. טקטיקת מיתוג ואסטרטגיית עיצוב אתרים משחקים תפקידי מפתח בהצלחה זו. ישנן דרכים רבות "לתבל" מותג תפל, אך יש חמש אסטרטגיות עיצוב החיוניות לשיווק יעיל של מוצר "משעמם" או שירות מקוון.
 

אלמנטים חשובים לאתר שלך

 
אלמנטים הכרחיים בבניית אתרים
 
אתר אינטרנט הוא כבר מזמן לא רק פרסומת מקוונת או עמוד תדמיתי שנועד לקדם את העסק הפיזי שלך. אתר כיום הוא כלי עסקי חשוב ביותר, בין אם מדובר על עסק בעל נוכחות פיזית ומקומית ובוודאי כאשר מדובר על עסק שעיקר פעילותו אינטרנטית. אם בעבר עיצוב אתרים איכותי ויעיל היה קשה להשגה ומרבית האתרים כשלו בכך מהותית, היום ישנם שלל כלים לבנייה עצמית של אתרים. בנוסף, ישנם שירותי עיצוב זולים והבנה טובה יותר של כל "המערכת" לגבי חשיבות האתר, המראה שלו והתפקוד שלו.
 

UX / UI – אם אינכם מכירים, בהחלט הגיע הזמן ללמוד

 
UX/UI
 
עד לא מזמן, עיצוב אתר אינטרנט מושך שמתפקד היטב וקל לשימוש היה נחשב לאמנות של ממש ומרבית האתרים כלל לא התקרבו לעמוד במשימה זו. המציאות כיום, עם כלי "עשה זאת בעצמך" של עיצוב ובניית אתרים, יחד עם הוזלה מהותית בשירותי עיצוב אתרים, יצרה מצב בו הרבה יותר קל, לקבל אתר איכותי באמת. לצד זאת, האבולוציה של עיצוב האתרים הפכה לפחות אמנות ויותר מדע.
 

מה ניתן ללמוד מאתרים שמעוצבים לא טוב

 
 
איך להעלות את אחוזי החשיפה האורגנית בפייסבוק
ללמוד איך לא לעצב ולאפיין אתר
 
כולנו מכירים את החוויה הזו – אנחנו מחפשים משהו בגוגל, לוחצים על אחת מתוצאות החיפוש, מגיעים לאתר שמיד רואים שאינו מעוצב בצורה מקצועית, הוא לא ברור ולא נגיש, קשה למצוא בו את הידיים והרגליים והפועל היוצא הוא שתוך כמה שניות אנחנו כבר ממהרים לכפתור ה"חזור" ובורחים מהאתר הזה על מנת לעולם לא לשוב.
 

הנחות שגויות על הקמת אתרים – זווית המנהל

 
 
איך להעלות את אחוזי החשיפה האורגנית בפייסבוק
מיתוסים והנחות שגויות על בניית אתרים
 
עבור מנהלים רבים כל כך במגזר העסקי, פרויקטים של פיתוח אתר אינטרנט או יישומים דיגיטליים למיניהם נחווים כמשהו קשה, מתסכל, יקר וקשה למדידה. כאשר המציאות יכולה להיות כל כך שונה בפועל. למנהלים רבים יש תפיסות מאוד שגויות לגבי פיתוח אינטרנטי, וזו כמובן בעיה כי כיום עסקים תלויים יותר מאי פעם בנוכחות המקוונת שלהם.
 

עסקים קטנים, אתרי אינטרנט ומה שביניהם

 
מה אתר אינטרנט יכול לתרום לעסק קטן
 
עידן המדיה המתפתחת שם כבר מזמן את האמרה "אם אתה לא שם אתה לא קיים" בראש החדשות בכל שיחה הקשורה לעולם האינטרנט. אם פעם לכל עסק שקם היה חייב להיות כרטיס ביקור כדי להוכיח שהוא עסק אמיתי ושהוא שווה משהו, הרי שהיום כרטיס הביקור שלנו הוא אתר האינטרנט של העסק שלנו. באתר האינטרנט ניתן להציג מידע בסיסי ותדמיתי לגבי העסק, דוגמאות לעבודות עבר, מידע רלוונטי ומקצועי, ביקורות והפניות, ואף מוצרים ושירותים הניתנים למכירה בצורה מקוונת. עם זאת, עבור עסקים קטנים ובינוניים עליית המדרגה לעולם האינטרנט, גם בשנת 2015 המתקדמת, יכולה להיות בעיה לא קטנה.
 

סודות ליצירת אתר אינטרנט מנצח

 
 
 
בניית אתר אינטרנט הפכה לעבודת אמנות הדורשת יצירתיות רבה, עם צאתן של הטכנולוגיות החדישות ביותר לשוק התכנות. כיום נוכל לבחור מבין אלפי תבניות, עשרות מערכות ניהול ומאות מעצבים וחברות לבניית אתרים, אך הדרך לבניית אתר מנצח לא תמיד חצובה באבן והיא עניין של עמידה בכמה כללים מרכזיים שתואמים את הסטנדרטים של פסיכולוגיית הגולשים. במאמר זה נציג לפניכם 5 טיפים ליצירה של אתר מנצח שיגדיל את ההמרות בו וישאיר בו את הגולשים שלכם לאורך זמן רב יותר.
 

אל תחסכו על אתרי המסחר של העסק שלכם - השקיעו באתרים איכותיים

 
 
איך להעלות את אחוזי החשיפה האורגנית בפייסבוק
מדוע כדאי להשקיע באתרים איכותיים
 


בונה עסק למסחר מקוון? ברוך הבא לשנות האלפיים! בוודאי כבר עשית הרבה מאוד עבודה: עיצבת לוגו מנצח, בחרת את סט המוצרים אותם תשווק לארץ ולחו"ל, עבדת עם הספקים הנכונים ביותר עבורך, פתחת רישיון יבוא ואפילו הזמנת מכולה או שתיים של המוצרים אותם תתחיל למכור, עכשיו כל שנותר לך לעשות הוא להתחיל למכור באמת.