btn-2-lines
 
 
 
 
 

המדריך לעסק - קידום אתרים (SEO)

SEO 2017 - הכל נוסב מסביב ל-ROI

 
חישובי ROI
 
מעקב החזר על השקעה ב-SEO יכול להיות מסובך, במיוחד משום שהוא מסייע לא אחת לערוצי השיווק האחרים.
 

סמכות ובניית קישורים עם עדכון הפינגווין החדש

 
קידום ועדכונים
 
סוף סוף זה קרה... גוגל שחררה את פינגווין 4.0 - עדכון פינגווין האחרון מסוגו, משולב בעיבוד בזמן אמת כחלק מליבת אלגוריתם הדירוג שלה.
 

תוכן משוכפל? כמה דרכים מהירות להימנע מכך

 
כל הדרכים הימנעות מתוכן משוכפל באתר
 
בוודאי שמעתם את הביטוי "תוכן משוכפל" מידי פעם, וכמו כל מנהל אתר השולט בחומר, לא הייתם מעזים באופן מודע לפרסם את אותו התוכן פעמיים - אבל בהחלט יתכן כי, גם ללא ידיעתכם, גם אתם חטאתם בכך.
 

האם SEO מתאים לעסק שלך?

 
האם קידום אורגני מתאים לאתר שלכם?
 
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) יכולה לספק תוצאות חזקות עבור כל לקוח, אבל Marcus Miller מסביר מדוע SEO איננו מתאים לכל עסק או בכל מצב.
זה אולי נראה ונשמע מוזר מפיו של בחור SEO, אבל יש מצבים רבים בהם קידום אורגני איננה האפשרות הטובה ביותר עבור אתגר שיווק נתון.
 

אופטימיזציית הבלוג שלכם לקוראים החברתיים והניידים

 
אופטימיזציית בלוג לטאבלט ומובייל
 
האם הבלוג שלכם מותאם למדיה החברתית ולניידים? אם לא, יתכן שאתם מפסידים המון תנועה.


אנחנו חיים בחברה מקשרת (attachment society). הסתכלו מסביבכם בכל בית קפה, מסעדה, בפארק או בקניון, ותראו אנשים הדבוקים למסכי הסמארטפונים שלהם. אנשים אלה לא משוחחים בטלפון, אלא צורכים תוכן ומקיימים אינטראקציה עם היקום הדיגיטלי מכמעט כל מקום ובכל שעה. אין ספק שזה מסוכן, מכיוון שמחקרים מוכיחים ששימוש יתר במכשירים ניידים גורם לשיבושים בדפוסי השינה של אנשים, סחרחורות, כאבי ראש ועוד הרבה מעבר לכך. ובכל זאת, ולמרות הסיכון, אנשים עדיין משתמשים בסמארטפון שלהם באדיקות. כבעלים של עסק, תוכלו לנתב התנהגות זו לטובתכם.
 

5 דרכים בהן פרסומות הורגות את האתר שלך

 
האם הפרסומות הרגו את האתר שלכם?
 
לעתים קרובות איננו לוקחים בחשבון את השפעתן האפשרית של מודעות באתר שלנו על הנראות ועל תוצאות החיפוש האורגניות, אבל Kristine Schachinger מסבירה מדוע מודעות רבות מדי עלולות לפגוע באתר שלנו גם מבחינת המשתמשים וגם מבחינת מנועי החיפוש.
 

כלי API לחיפוש אשר יעצימו את לוח מחווני וכלי ה-SEO שלכם

 
כלי ניתוח API ותרומתם ל-SEO
 
בתקופה האחרונה, הייתה קפיצה משמעותית במספר סוכנויות הפרסום הבינלאומיות המפתחות כלי ניתוח משל עצמן. ככל שהטכנולוגיה הופכת לקלה יותר ליישום ופיתוח, מנהלים רבים בתעשייה רואים בכך הזדמנות טובה לבדל את החברות שלהם ולפתח כלי ניתוח מותאמים אישית המתאימים לשירותים ונראים מרשימים כלפי הלקוחות והמשתמשים. נפרט לגבי כמה כלים שימושיים כאלו.
 

מדריך SEO: 7 הקישורים הראשונים שאתם צריכים לבנות ב-2016

 
בניית קישורים איכותיים ב2016
 
שנת 2016 כבר כאן ולא צריך להפתיע שבניית קישורים השנה נותרה פחות או יותר אותו הדבר כמו ב-2015. קישורים עדיין חשובים!
הקישורים שלכם צריכים להיות רלוונטיים והם עדיין צריכים להגיע מאתרים אמיתיים שנוצרו בידי בני אדם. הקישורים צריכים להיות הגיוניים מנקודת מבטו של המשתמש ואולי הכי חשוב, התוכן שלכם ואופן ההגעה לגולשים חייבים להיות מעולים.
 

הגברת נוכחות אונליין דרך הגברת המעורבות הקהילתית של העסק שלך

 
הגברת נוכחות אונליין באמצעות מעורבות קהילתית
 
הידעת שהשתתפות בפעילות קהילתית מקומית יכולה להגדיל את התנועה שהאתר שלך מקבל ולייצר עוד לייקים לעמוד הפייסבוק שלך?. כמו כן, האם ידעת שכאשר העובדים של העסק מתנדבים בארגון חברתי זה יכול להעלות את דירוג החיפוש של האתר ולייצר ביקורות של 5 כוכבים עבור העסק?. כל אלו נשמעים מנותקים מהעולם הדיגיטלי ולכן חסרי השפעה עליו, אך המציאות מורכבת יותר ולמעשה יש לכל אלו השפעה על הגברת נוכחות אונליין.
 

האם יש לכם את מה שדרוש כדי להיות תותח SEO ב-2016?

 
תותחי SEO ב2016 - מה הם צריכים לדעת?
 
SEO (Search Engine Optimization) הינו אחד המקצועות והתחומים שנולדו בשנים האחרונות מתוך צורך. אולם, למעשה, תחת המטריה הכל כך גדולה של הגדרה פשוטה, לכאורה, זו, מצויים סוגים שונים של SEO, מטלות שונות שמטרתן קידום האתרים ואף צרכים משתנים מעת לעת.
 

האם גוגל מגבירה את הכוונת המיקום שלה (Hyperlocal - היפר-לוקאל)?

 
תוצאות מוכוונות מיקום
 
בשנים האחרונות, מנוע החיפוש גוגל איננו מהווה רק מנוע חיפוש, אלא מכתיב לאתרים קריטריונים שמעלים אתרים מסוימים לראש תוצאות הדירוג ומדרדר אחרים לתחתיתו. כל שינוי באלגוריתם שלה (אשר נשמר בסוד) מכניס את בעלי האתרים, אנשי ה-SEO והמקדמים למחול שדים ממש, כדי להתאים את עצמם לדרישות. דרישות אלה, בחלק מהמקרים אינן מוצהרות במפורש על ידי גוגל בעת פרסום העדכון, אלא מתגלות בדרך ניסוי וטעייה של אנשי ה-SEO, לעיתים, במחיר של צניחה דרסטית במיקום בדירוג התוצאות.
 

7 יתרונות לפרסום בקבוצת זאפ

 
כל הסיבות לפרסום באתרי קבוצת זאפ
 
פרסום באינטרנט הוא מונח שבעלי עסקים ויזמים שומעים המון, מונח הטומן בחובו עולם ומלואו של אפשרויות, מדיומים ופלטפורמות וכמובן עלויות שיכולות לטפס גבוה מאוד. האינטרנט הוא שוק תחרותי ועמוס מאוד, גם בהקשר של פרסום והשגת תוצאות טובות ורווחיות מפעילויות פרסום ושיווק דיגיטלי. לכן אתם צריכים פתרון פרסום מותאם אישית, מדויק ומקצועי, פתרון פרסום דיגיטלי עם עלויות הגיוניות אשר יגדיל את התנועה וההכנסות לאתר.
 

איך להיות בלוגר מצליח

 
איך להיות בלוגר ויראלי ומצליח
 
כולנו שומעים חדשות לבקרים על אנשים רגילים, ש"קמו" יום אחד, החליטו להקים בלוג ולאחר זמן מה הפכו לבלוגרים מצליחים. בלוגרים אשר אפילו מתפרנסים מכתיבה וניהול של בלוג על נושא שהם מלאים תשוקה לגביו. בעידן בו כל אחד יכול להקים בקלות אתר אינטרנט ולהתחיל לכתוב על כל מה שבא לו, רבים שואלים את עצמם כיצד להיות בלוגר מצליח במציאות הדיגיטלית הנוכחית – המשיכו לקרוא ויהיה לכם מושג הרבה יותר טוב איך לעשות זאת.
 

כיצד לקבל דירוג טוב יותר באמצעות חווית משתמש?

 
חווית המשתמש חשובה
 
מנועי חיפוש כבר מזמן אינם תלויים "רק" בהתאמת מילות מפתח על גבי עמודי אינטרנט. השינויים העדכניים ביותר בתחום הוא כיוון היכולת של מנוע החיפוש להבין הקשרים וקונספטים. לכן, אסטרטגיות SEO שמתחילות במחקר מילות מפתח הן למעשה אסטרטגיות דירוג חלקיות בלבד. מעבר לכך שתחום ה-SEO התרחק מאוד ממחקר מילות מפתח פשוט של ימים עברו, היבטים כמו שיווק חווית משתמש הופכים להיות ריאליים יותר ויותר לצורך אסטרטגיות SEO מוצלחות.
 

טכניקות לקבלת 5 כוכבים: איך לקבל ביקורות רשת רבות וטובות יותר

 
כך תקבלו ביקורת טובה ברשת
 
ביקורות גולשים באינטרנט הן כלי מצוין להגברת האמינות של אתר או מותג והן גם כלי קידום חשוב שהולך וצובר תאוצה. כאשר גולשים רואים אתר עם ביקורות, הסיכוי שיבטחו באתר ויבצעו המרה (הרשמה, יצירת קשר או קניה כמובן) עולה משמעותית. ריכזנו עבורכם כמה טכניקות מוכחות לקבלת ביקורות רשת רבות וטובות יותר.
 

אילו מרכיבים של אתר אינטרנט פשוט חייבים להיות מסומנים עם Schema?

 
schema סימון
 
לכל אתר יש הזדמנויות מרובות להפוך את המידע והתוכן שהוא מציע לקל יותר לקריאה עבור הקוראים ולמציאה ואנדוקס עבור מנועי החיפוש. אחת השיטות היעילות ביותר היא שימוש נכון בתכנית Schema לסימון הדפים באתר. יישום כזה יכול להגדיל את יחס ההקלקה לאתר, לשפר תוצאות חיפוש מבוססות מיקום ולהפוך את האתר לאמין וסמכותי יותר – מה שממקסם את פוטנציאל ההמרה.
 

מה זה HTTP2 וכיצד זה ישפיע על ה-SEO שלכם?

 
מהו פרוטוקול HTTP2
 
פרוטוקול HTTP2 החדש הוא רענון חיובי ומאוד נדרש לפרוטוקול ה- HTTP הישן שהיה מבוסס באופן כללי על פרוטוקול SPDY של גוגל. הפרוטוקול החדש מביא עימו שיפורים משמעותיים בתקשורת בין דפדפנים ושרתים, מה שמפחית את זמני הטעינה.
 

לא התאמתם את האתר למובייל – גוגל כבר תדאג לחייב אתכם לפעול!

 
החשיבות של אתר מותאם למובייל
 
היקפי הגלישה במובייל כבר מתקרבים במהירות שיא לגלישה ממחשבים, וכך גם נתחי הפרסום ברשת. לכן, אם בעבר היה ברור לגמרי שכדי להיות רלוונטי ברשת חייבים להיות עם נוכחות טובה בגוגל, אז התווספה נוכחות יעילה ברשתות חברתיות והיום המגמה הברורה היא נוכחות מובייל משמעותית ומנצחת.
 

מתי לומר לא לקישורים?

 
מתי קישור עלול להזיק לאתר
 
קישורים נכנסים לאתר היו לאורך השנים גורם חשוב מאוד בתהליכי קידום אתרים בגוגל, והם עדיין מהווים גורם חשוב למרות השינויים הרבים בתחום ה-SEO בכלל והקישורים בפרט. בניית קישורים היא אמנות של ממש בהקשר ל-SEO, כאשר מקדמים המתמקדים בקישורים שואפים לספק ללקוחותיהם כמה שיותר קישורים (לינקים) איכותיים, כאשר כל קישור מוצלח כזה מספק גאווה גדולה ותחושת ניצחון.
 

קידום אתרים בצל העדכונים

 
לא להתייאש, עדיין אפשר לקדם
 
תעשיית ה-SEO ידעה המון תהפוכות לאורך השנים הקצרות בהן היא קיימת. אין ספק שעדכוני פנדה ופינגווין לאלגוריתם החיפוש של גוגל מציינים שני אירועים מהותיים במיוחד בתוך שלל התהפוכות הללו. אלו היו שני עדכוני אלגוריתם שממש הרעידו את האדמה מתחת לתעשיית ה-SEO כולה, כאשר מי שהשכיל להתכונן, ללמוד ולהישאר רלוונטי אחריהם נותר במשחק ואף התחזק מקצועית, לעומת מקדמי האתרים שנשארו מאחור ונעלמו לתהומות הנשייה של קהילת ה-SEO.
 

כל הדרכים להשגת לידים ברשת

 
איך משיגים לידים ברשת
 
נוכחות אינטרנטית היא כמובן קריטית היום להצלחה וליכולת של עסק להישאר רלוונטי ותחרותי, אבל אתר אינטרנט אינו מספיק וצריך לייצר התעניינות וגישה ללקוחות פוטנציאליים. לזה קוראים השגת לידים. ליד (Lead) משמעותו המילולית היא קצה חוט, כאשר הקצה הזה הוא עניין של לקוח בעסק שלכם. השגת הליד היא חלק מהותי, מורכב ולעיתים קשה בתהליך של מכירה או הזמנת שירות אונליין ובדיוק בגלל זה הכנו לכם מדריך לגבי כל הדרכים להשגת לידים ברשת.
 

כיצד לבנות קישורים באמצעות בלוגים ושיווק תוכן

 
איך בונים קישורים מחוץ לאתר
 
כבר שנים רבות שבניית לינקים היא מוקד חשוב בעבודתם של מקדמי אתרים ומשווקים ומהווה מקור ללמידה מתמדת של התחום. כאשר אנו נתקלים בשאלת בניית הקישורים, תמיד עומד מאחוריה חשש העדכונים של גוגל ובצדק - ההבדל בין בניית קישורים ספאמרית לבנייה איכותית של מותג אינטרנטי יציב הוא קטן מאוד. בעמוד זה נדבר על האופן האופטימאלי לבניית קישורים באמצעות שיווק תוכן ובלוגים שמהווה בסיס ליצירת מותג אינטרנטי מנצח.
 

טכניקות אנליטיות מומלצות למינוף האתר שלך

 
התפקיד של האנאליטיקה בקידום אתר
 
הקהל שלכם יודע איזה מוצר או שירות הם צריכים, על מנת להפנות את הכסף שלהם לכיוון הבנק שלכם הם רק צריכים לסמוך על המותג או המוצר שלכם. על מנת להגיע לליבם ולתודעה של הלקוחות שלכם עליכם לשים את עצמכם בנעליהם, להבין מה הם אוהבים, מה מעניין אותם ולהציג בפניהם את התוכן מעולם התוכן המתאים להם ביותר. בנוסף להבנה בסיסית זו הבאנו בפניכם מספר טכניקות אנליטיות שימנפו את האתר שלכם וישפרו בו את יחסי ההמרה.
 

טכניקות קידום אתרים מיושנות שעלולות לפגוע באתר

 
טכניקות קידום שרק יפגעו באתר
 
כמקדמי אתרים, בעלי אתרים או בעלי עסקים אנו מנסים כל העת למצוא את הטכניקה והאסטרטגיה הבאה שעשויה להקפיץ את האתר שלנו שלב אחד קדימה. עם זאת, יש מספר טכניקות ישנות שעשויות להשאיר את האתר שלכם מאחור ואף לגרום להענשה שלו על ידי האלגוריתם המעודכן של גוגל.
 

שיטות הקידום הנכונות ביותר הן גם הקשות ביותר לביצוע

 
קשה לקדם אתרים
 
קידום אורגני ידוע כבר שנים רבות בתור אחת משיטות השיווק המוצלחות ביותר בעולם האינטרנט. במונחי הגדלת התנועה האיכותית לתוך האתר ויצירת לידים, וגם במונחי החזר ההשקעה, קידום אתרים בשיטות האורגניות נחשב לאיכותי ולכזה שמביא לתוצאות אמיתיות לאורך זמן. למעשה, סקרים שנערכו באמריקה לא מכבר הראו שכ-89% ממקדמי האתרים בעולם מכריזים על שיטת הקידום האורגני כשיטה יעילה להגברת תנועה וליצירת לידים, בעוד שב-73% אחוזים מהמקרים דווחו על יחסי החזר השקעה טובים מאוד.
 
 
 
האם עסק קטן צריך להשקיע באתר מותאם לסלולרי?
 
עסקים רבים שואלים את מומחי השיווק שלנו בדבר אפיקי השיווק הכדאיים ביותר במדיה. האם כדאי להקים עמוד פייסבוק עסקי, לשווק באדוורדס, או באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק, להקים אתר אינטרנט, או חנות, או אולי אפילו אפליקציה או אתר סלולרי. שפע האפשרויות השונות העומדות בפני בעלי עסקים כיום יכולות לבלבל גם את הבטוחים שביניכם, ולכן במאמר שלפניכם נסביר על החשיבות של אתר סלולרי, בהתייחס להשפעה של עדכון גוגל האחרון.
 
 
האם עסק קטן צריך להשקיע באתר מותאם לסלולרי?
 
 
רבים שואלים אותנו האם ניתן לקדם את האתר בשיטות עצמאיות, או במקרים בהם האתר כבר מקודם על ידי חברת קידום, האם ישנן פעולות שבעל האתר עצמו יכול לבצע על מנת להעלות את הדירוג של האתר או עמודים מסוימים בו בעיני גוגל. מאמר זה יראה לכם שהתשובה לכך לא רק חיובית אלא גם חיונית לכל בעל אתר.
 
 
האם עסק קטן צריך להשקיע באתר מותאם לסלולרי?
 
 
וורדפרס היא מערכת ניהול אתרים המאפשרת לאנשי ווב מקצוענים וחובבנים כאחד לבנות אתר משלהם בקלות, פשטות ויעילות. הצרה היא שלא כל אתר שנבנה על מערכת הניהול הפשוטה והיעילה הזו מתחשב באלמנטים השונים המשפיעים על הדירוג של האתר בעיני גוגל, וכאן אנחנו נכנסים – לעשות סדר בעניינים.
 
 
איך מודדים הצלחה בקידום אתרים?
 
 
קידום אתרים הוא עולם רחב ביותר, ובו פרמטרים רבים הקובעים את מידת ההצלחה של קמפיין קידום. חברות קידום רבות מנצלות את העובדה שמדובר בתחום רחב ביותר, ומבטיחות לבעלי האתרים הבטחות רבות המבוססות על חוסר הידע והמקצועיות של הקהל הרחב בתחום. במאמר זה ניגע בפרמטרים הכלליים המודדים הצלחה של בתי עסק באופן כללי, ומכאן נגזור על הפרמטרים המשפיעים על הצלחת פרויקטים של קידום אורגני בגוגל, ניגע בטריקים שחברות קידום משתמשות בהן כמצגות שווא, ונראה מהי הצלחה אמיתית בקידום אתרים, כל זאת בתקווה שתוכלו להשכיל ולבחור בחברת הקידום הנכונה ביותר עבורכם שתביא אתכם לתוצאות, ולא להבטחות.

 
 
קידום עורכי דין
 
 
עורכי דין עוסקים באחד המקצועות המדויקים והמדוקדקים ביותר בעולם, עריכת החוק, הבנתו, ושימושו בדקויותיו הקטנות להגנה על לקוחותיהם או לחילופין, הבאת הדין עם גורמים שפעלו בניגוד לחוק או הסכם מסוים. ההגינות במקצוע זה היא ערך עליון, כמו גם הצניעות, והכבוד הראוי לאנשים המיצגים את החוק על דקויותיו. במאמר זה נעסוק בעולם של קידום אתרים עבור עורכי דין במנוע החיפוש הגדול בעולם, נבין את ההגבלות השונות החלות על קידום אורגני במנועי חיפוש עבור עורכי דין, ניגע בנקודות שחשוב ללקוחות לראות, ונבין גם מה חשוב לעורך הדין עצמו לומר. לאחר שנעסוק בסכנות שעורך הדין המפרסם עצמו ברשת האינטרנט חשוף אליהן, נקנח בהבנה המלאה על קידום נכון עבור עו"ד במנוע החיפוש גוגל.

 
 
קידום אתרים חינם
 
 
כאשר אתם שומעים על חברת קידום אתרים שמציעה לכם קידום חינמי, הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא: "מה יוצא להם מזה" ולעמוד על השאלה הזאת עד למציאת התשובה המלאה, מהסיבה הפשוטה שלא ייתכן שחברה מסוימת תיתן לכם שירות בו היא מתמקצעת מבלי לקבל תמורה כלשהי, בין אם כספית ובין אם לאו. במאמר זה נסביר על הסיכונים של קידום אתרים אורגני חינם.

 
 
העדכונים הבאים של גוגל
 
 
גוגל נחשבת כיום לקובעת הסטנדרט הבינלאומי לאיכות האתרים בעיני מומחי רשת רבים. אחת לכמה זמן מפרסמת ענקית החיפוש העולמית את העדכון הבא שמערער רבים מקהילת מקדמי האתרים. מאמר זה עוסק בהקדמת התרופה למכה הבאה. בעוד שרבים משקשקים מפחד ולא יודעים במי תרצה גוגל להיכנס וכיצד ניתן להיערך לזה מראש, אנו עוסקים בהשערות מלומדות שמראות לנו על הנקודות מהן עדיף להימנע.
 
 
העדכונים הבאים של גוגל
 
 
עסקים רבים עוסקים במסחר ומוכרים תוצרת מקומית או מיובאת. בעלי עסקים שמעוניינים להגדיל את רמת המכירות שלהם שואלים אותנו על ההיתכנות והכדאיות של הקמת אתר מסחר עבור העסק שלהם, אז החלטנו למסור קצת ידע מניסיוננו ולהסביר על אתרי מסחר, על היתרונות שלהם לגולש ועבור בעל העסק עצמו ולבסוף נענה על השאלה – האם העסק שלכם יכול להסתפק באתר רגיל או שמא עליו להשקיע את הכסף הנוסף ולהקים אתר מסחר.
 
 
5 הטרנדים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2015
 
 
מומחי שיווק דיגיטלי רבים ברחבי העולם עובדים בכל רגע נתון של השנה כדי להביא אלינו את הטרנד החם הבא. חלקם עושים זאת כדי להרוויח כסף טוב וחלקם מרגישים תחושת שליחות, חלקם דווקא נהנים מיצירתיות הולכת וגוברת שלא מפסיקה לאכזב אותם. לא משנה מה הסיבה שגורמת לאותם מומחי ווב להמציא את הטרנד החם הבא שמרעיד לנו את המסכים, העובדה הקיימת שהמסכים אכן רועדים.
 
 
5 הטרנדים החמים בעולם השיווק הדיגיטלי ב-2015
 
 
מגזר העסקים הקטנים והבינוניים נחשב כמנוע צמיחה של המשק הישראלי. אך למרות חשיבותו לכלכלה המקומית, דווקא מגזר זה סובל מבעיות רוחב לא פשוטות, החל ממקורות אשראי, כלה במיסוי מורכב ועד רגולציה ממשלתית מכבידה. כאשר נוסיף על כל אלו את המורכבות ההולכת וגדלה של שיווק בעידן הדיגיטלי ואת הקושי לשמור על רלבנטיות מול לקוחות – אנו ניצבים בפני מציאות לא פשוטה כלל לעסק קטן או בינוני, מציאות המחייבת שינוי על מנת לא רק להישאר עם הראש מעל המים אלא גם לשגשג.
 
 
איך לקדם עסק עם סניפים מרובים?
 
 
מקדמי אתרים שמנסים לבצע קידום לוקאלי עבור אתרים בעלי סניפים מרובים נתקלים לא אחת ולא פעמיים בשאלת הרלונטיות של התוכן אותו הם מפרסמים. הרי קשה מאוד להכניס את הביטוי "הובלות בפתח תקוה" בצורה הגיונית שלא תישמע משעממת יותר מפעם או פעמיים לאורך טקסט שלם, שלא נאמר לאורך כל האתר. בעמוד זה נדבר על הגישה של גוגל אל הקידום הלוקאלי וננסה להבין כיצד לבנות את אסטרטגית הקידום הנכונה ביותר עבור קידום אתרים התואם את המיקום הפיזי של הסניפים שלכם.