btn-2-lines
 
 
 
 
זאפ גרופ - חברת קידום אתרים - SEO

שיווק דיגיטלי בשנת 2016 – מה אומרים מומחי זאפ?

שיווק דיגיטלי הוא עולם המתפתח במהירות ובאופן מאוד דינמי. כל שנה מביאה עימה פלטפורמות טכנולוגיות חדשות, תוכנות חדשות והעדפות משתמש חדשות. כחלק מפיתוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מוצלחת, על חברות, ארגונים ועסקים להישאר מעודכנים בטרנדים הנכונים. אלו אשר יזהו את המגמות הנכונות בשיווק והעדפות משתמש, יקבלו יתרון תחרותי מובהק ויישארו רלוונטיים ובולטים גם השנה. פנינו לשלל מומחי המדיה הדיגיטלית בזאפ וביקשנו מהם את הטיפים שלהם לשיווק דיגיטלי בשנת 2016.
שיווק דיגיטלי בשנת 2016

הטיפ של ניר צבחון – אנליסט SEM

2016 היא השנה שאתם צריכים להעמיק יותר במעקב אחר המרות וביצירת מועדון לקוחות. שני היבטים אלו הם צורך מהותי של שיווק דיגיטלי כיום ועסקים חייבים לפעול בהם כדי להצליח ולהישאר רלוונטיים. מעקב אחר המרות מאפשר לייעל תהליכים בשיווק האינטרנטי שלכם, לייצר "משפכי המרה" שמקדמים את ההבנה איך ומאיפה מגיעים לקוחות לאתר. מועדון הלקוחות מתקשר לכך ישירות וגם עומד בפני עצמו, הוא מאפשר לשמור על קשר עם לקוחות, למתג את העסק ולפעול אקטיבית לשימור והגדלת הכנסות.

הטיפ של אסף שלוש – מומחה SEM

השיווק הדיגיטלי, בעיקר במובייל, עובר מקמפיינים גדולים וארוכים למודל של "מיקרו רגעים". כך למשל אתם כמפרסמים יכולים לנצל את אותם רגעים בהם הגולש "מתייעץ" עם הסמארטפון שלו לצורך מסוים. גוגל מפרקת את תפיסת המיקרו-רגעים ל-4 סוגים:
  1. רגע, אני רוצה לדעת: חיפוש מידע מועיל לצורך מסוים – קניית חיית מחמד וחיפוש האוכל מתאים עבורה למשל.
  2. רגע, אני רוצה ללכת: חיפוש עסקים מקומיים, הופעה כאן מגבירה את סיכויי המכירה של העסק.
  3. רגע, אני רוצה לעשות: חיפוש "איך ל...". למשל הופעה על תקן מומחה, פירוט שלבי פעולה, העלאת סרטון הדרכה וכו'.
  4. רגע, אני רוצה לקנות: חיפוש לצרכי ביצוע רכישה. הגולשים מתלבטים מה, איך ואיפה לקנות משהו – גם בתוך חנויות פיזיות – כך שחשוב מאוד להציע את המידע הנכון ולסגור את העסקה כבר במובייל.

sem - קידום ממומן

הטיפ של מור נתן – מומחית SEO

היום רוב הציבור רגיל ודורש לקבל סיפוקים מהירים לשאלות וצרכים שלו, לוחצים ומקבלים פיתרון! כך שבמקום שיווק מפה לאוזן, העולם כבר לגמרי נמצא במודל של "אם אתה לא שם (באינטרנט) אתה לא קיים". הקמת אתר אינטרנט היא חשובה, אך לא מספיקה כי הגולשים צריכים למצוא את האתר בחיפוש. הטיפ ל-2016 הוא להשקיע את הזמן והמשאבים בקידום אורגני של האתר.


הטיפ של שירי גיל רן – מומחית SEO

לעבוד עם חברה מקצועית לשיווק דיגיטלי זו כבר המלצה טובה, אבל שימו לב שאתם עובדים עם גורם מקצועי ואמין, המשקף לכם את התועלות והאפשרויות האמיתיות. אל תתפתו שולל אחרי הבטחות למקום ראשון בגוגל בתוך חודש (זה לא קורה!). אין ב-SEO קסמים אלא עבודה קשה, ומדויקת וגם התמדה. גם בקידום אתרים, האלכסון גורם לאסון, אז לכו ישר ותגיעו רחוק!


הטיפ של דני גרסטנר – מומחה שיווק דיגיטלי

ב-2016, שימו יותר דגש על פעילות ברשתות חברתיות. פתחו כמה שיותר חשבונות ועמודים עסקיים – פייסבוק, גוגל+, אינסטגרם, טוויטר ויוטיוב. גוגל מחפש כמה שיותר אזכורים חברתיים לאתר שלכם.


הטיפ של רועי ריצ'ולסקי – מומחה שיווק דיגיטלי

נהלו פורום מקצועי באתר ייעודי, למשל אתר דוקטורס לעסק בתחום הבריאות ואתר משפטי לעסק משפטי. פלטפורמת D (דפי זהב) מציעה מגוון פורומים ומבקרים חודשיים רבים. זה מראה על מקצועיות ואמינות ומעודד פניות גולשים לעסק.
 
seo - קידום אורגני
 

הטיפ של שרי כרמל - מנהלת מדיה חברתית

הקמתם עמוד עסקי על שם העסק שלכם ושלחתם הזמנות לכל החברים בפייסבוק, שיתנו LIKE לעמוד. אבל שימו לב: כשמדברים על לייקים לעמוד עסקי, האיכות לוקחת על הכמות.
ככל שיהיו לכם בעמוד יותר חברים שהעסק שלכם אינו רלוונטי להם, כך התועלת מהפייסבוק תפחת. למה? כי התכנים שאתם תעלו לעמוד יחשפו לקהל שלא מתעניין בהם, וכתוצאה מכך פייסבוק יזהה שהם אינם רלוונטיים ויעניק להם פחות חשיפות. אז ב-2016 מתחילים להיות בררניים ודואגים לקהל חברים איכותי בעמוד:

✘ אל תבנו את כל קהל העמוד רק מחברים ומשפחה, מפרגנים ככל שיהיו...
✘ אל תבקשו לייק תמורת לייק לעמוד מבעלי עסקים אחרים, אלא אם מדובר באנשים שאכן יכולים להיות לקוחות שלכם.
✘ אל תתפתו לרכוש אלפי לייקים בזול ממי שלא מתחייב בפניכם לקהל רלוונטי הממוקד ומפולח פרטנית לעסק שלכם.

אז מה כן?

✔ במפגשים מול הלקוחות, הזמינו אותם לעשות לייק לעמוד העסק בפייסבוק.
✔ דאגו שבאתר העסק, בחתימת המייל ובכרטיסי הביקור שלכם יהיה קישור או שם עמוד הפייסבוק.
✔ דאגו להעלות לעמוד תכנים שבאמת מעניינים ורלוונטיים לקהל הלקוחות שלכם.
✔ השקיעו בקידום ממומן בפייסבוק – רק באמצעות קידום ממומן ניתן ממש לבחור ולפלח קהל חדש של לקוחות פוטנציאליים שייחשף לעמוד שלכם.

ניהול מדיה חברתית

הטיפ של זיו שמעוני – נציג צוות פרימיום VIP

  • לצד הקמת אתר, חשוב מאוד ליישם גם פעילות קידום SEO.
  • חשוב לנהל פעילות בפייסבוק ו/או אינסטגרם.
  • המציאות ב-2016 היא שאם אתה לא בגוגל אתה לא קיים.


הטיפ של אלדה – נציגת שירות

  • שימו דגש על חוות דעת ובקשו מלקוחות להעלות חוות דעת.
  • שיהיה לכם אתר מותאם לסלולארי ונוכחות טובה בסלולאר – 50% מהחיפושים הם מהסמארטפון.
  • הופיעו בכל מדיה אפשרית, רשתות חברתיות למשל.
  • השקיעו בכתיבת תוכן איכותי ויעיל.


הטיפ של יפית – נציגת שירות

  • שימו לב לעדכניות המידע העסקי שלכם, כולל לוגו מוצלח.
  • השקיעו בהפקת סרטוני וידאו ושלחו לצוות זאפ להעלאה.


הטיפ של דנה – נציגת שירות

חשוב לוודא כי השיווק הדיגיטלי שלכם מתאים למגמות של 2016 – למשל אתר רספונסיבי או מותאם למובייל, יותר חוות דעת, העלאת תכנים לאאוטבריין וטאבולה והתאמת התוכן והפרסום לקהל יעד.