btn-2-lines
 
 
 
 

מאמרים בכלכליסט

2016
ינואר
איך לשווק את העסק שלכם באינטרנט I סמדר ברכה, מנהלת שיווק zap group
 
אתר כבר לא מספיק
 
השתמשו בכוח הביקורות של הגולשים, נהלו בלוג פעיל ואינפורמטיבי והשתתפו באופן פעיל בפורומים מקצועיים - ניתן לשווק את העסק שלכם ברשת גם בלי להוציא סכומי כסף גדולים

קרא עוד
 
2015
יולי
מתי אפשר לסמוך על חוות דעת גולשים I יוש פורת, יועץ אסטרטגי ומנהל תחום חוות דעת גולשים zap group
 
מתי אפשר לסמוך על חוות דעת גולשים
 
תמיד תהיתם אם הביקורות שאתם קוראים באינטרנט על המלון, המסעדה או האינסטלטור הן אמינות? 10 השאלות שכדאי לשאול לפני שמקבלים החלטות על בסיס מה שאחרים כותבים ברשת

קרא עוד
 
יוני
שרשרת הערך הדיגיטלית – עליית מדרגה לעסקים הקטנים I יוש פורת, יועץ אסטרטגי ומנהל תחום חוות דעת גולשים zap group
 
שרשרת הערך הדיגיטלית – עליית מדרגה לעסקים הקטנים
 
התהליך שבו צרכן הופך ללקוח, ואף ללקוח חוזר, הוא תהליך שיכול להתנהל היום כל כולו במרחב הדיגיטלי. כך תוודאו שהעסק שלכם לא נשאר מאחור

קרא עוד
 
ינואר
הצלחתם ליצור התעניינות בעסק שלכם ברשת? כך תתרגמו זאת למכירות I אתי חסון, מנהלת תוכן zap דפי זהב
 
הצלחתם ליצור התעניינות בעסק שלכם ברשת?
 
כדי לקיים עסק מכירתי באינטרנט, צריך להצליח "להגיע" אל קהל הלקוחות הפוטנציאליים, להיות מספיק אטרקטיבי ולהוכיח אמינות כדי לגרום להם לבצע עסקה. איך עושים זאת?

קרא עוד
 
2014
דצמבר
תוכן זה עסק רציני I שירי בן, מנהלת תחום התוכן והשיווק הדיגיטלי
מתחילת שנת 2014 מתפרסמים מאמרים מקצועיים מטעם zap group בתחום השיווק הדיגיטלי
באתר כלכליסט.
 
תוכן זה עסק רציני
 
בעידן הדיגיטלי, הצורך באתר אינטרנט ברור לכל בעל עסק, אך כיצד יוצקים לתוכו תוכן איכותי, שיסייע גם למשוך לקוחות...

קרא עוד
 
נובמבר
אתר כבר לא מספיק: מדוע כל עסק חייב להיות פעיל ברשתות החברתיות I דני גרסטנר, מומחה SEO - מח' שיווק דיגיטלי ללקוחות

 
אתר כבר לא מספיק
 
כל עסק שמעוניין למקסם ולייעל את הפרסום שלו - חייב לוודא שהוא מופיע ומקבל אזכורים בכל רחבי הרשת. המדיה החברתית היא הדרך היעילה ביותר לענות על צרכי הגולשים ועל צרכי מנועי החיפוש...

קרא עוד
 
מאמרים לאתר העסק: כך תדעו על מה לכתוב I מלינה דתחייב, אשת SEO - קידום אתרים
 
מאמרים לאתר העסק
 
מאמרים איכותיים ומעניינים שיופיעו באתר העסקי שלכם יסייעו למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות; איך מוצאים רעיונות וכיצד בודקים מה מעניין את הלקוחות...

קרא עוד
 
ספטמבר
האם ללקוח מגיע הכל? כן - לזה שמתמיד | גיא נאור-מנהל מוצרים zap rest
 
האם ללקוח מגיע הכל? כן - לזה שמתמיד
 
בעלי עסקים קטנים ובינוניים עומדים לא פעם בפני האתגר הגדול, איך להפוך לקוח מזדמן ללקוח חוזר. מסתבר שזה די פשוט...

קרא עוד
 
אוגוסט
אל תכנסו לסרטים : המדריך להפקת סרטון וידאו עיסקי | שרון שוהרט-מנהלת מוצרים ופרוייקטים
 
אל תכנסו לסרטים
 
סרטון תדמית הופך את האנשים שמאחורי העסק לנגישים ואמיתיים יותר. האם עדיף להשתמש סרטון אוטומטי או בהפקה מלאה, איך תבחרו איש מקצוע והיכן מומלץ לפרסם את המוצר המוגמר...

קרא עוד
 
אל תצעקו ולעולם אל תשקרו : איך לא לדבר עם לקוחות ברשת | איליה גרבנצ'וק- מומחה קידום אתרים
 
אל תצעקו ולעולם אל תשקרו
 
אם תפקידו העיקרי של קידום האתרים הוא להביא את הגולש לאתר, תפקידו של התוכן הוא לגרום לו להישאר ולחזור לשם פעם נוספת; הימנעו מטעויות נפוצות שעסקים עושים באינטרנט...

קרא עוד
 
יוני
כתבו על העסק שלכם חוות דעת? כך תגיבו | יוש פורת-מרכז פרוייקט חוות הדעת
 
אל תצעקו ולעולם אל תשקרו
 
מול זכות הצעקה של הצרכן, עומדת לעסק זכות התגובה בפלטפורמות המאפשרות זאת. חשוב מאד להגיב. גם על חוות דעת רעות וגם ובעיקר, על הטובות - איך עושים את זה נכון...

קרא עוד
 
הקול האנושי בעידן הדיגיטלי| מרית בן כנען אלוש-מנהלת פרויקטים ושיתופי פעולה
 
הקול האנושי בעידן הדיגיטלי
 
התרכזו אך ורק בשיחה, הקשיבו לצרכי הלקוח והדגישו את הצד החיובי - כך תהפכו שיחת טלפון סתמית עם לקוח לשיחה אקטיבית...

קרא עוד
 
מאי
עשה זאת בעצמך: קידום אתר האינטרנט העסקי | ליאת דרומר-ראש צוות שיווק דיגיטלי
 
עשה זאת בעצמך: קידום אתר האינטרנט העסקי
 
העלו סרטונים ליוטיוב, היו פעילים בפורומים מקצועיים ופתחו בלוג חיצוני לאתר שלכם; 10 שלבים לקידום האתר של העסק שלכם באופן עצמאי...

קרא עוד
 
הלקוחות שלכם מרוצים? תדאגו שהם יספרו על זה ברשת | שרון שוהרט-מנהלת מוצרים ופרוייקטים
 
הלקוחות שלכם מרוצים? תדאגו שהם יספרו על זה ברשת
 
העלו סרטונים ליוטיוב, היו פעילים בפורומים מקצועיים ופתחו בלוג חיצוני לאתר שלכם; 10 שלבים לקידום האתר של העסק שלכם באופן עצמאי...

קרא עוד
 
אפריל
עשרת הדיברות לפרסום בעידן הדיגיטלי | סמדר ברכה מנהלת שיווק
 
הכפישו את שמכם ברשת? יש מה לעשות
 
הקימו נוכחות דיגיטלית המותאמת להרגלי הגלישה, חזקו את הנוכחות על ידי הופעה ברשתות חברתיות ונהלו את הקשר עם הלקוחות: כך תנצלו את האפשרויות שמציע העידן הדיגיטלי לקידום העסק שלכם...

קרא עוד
 
הכפישו את שמכם ברשת? יש מה לעשות | ארבל עריף והדר טלמור
 
הכפישו את שמכם ברשת? יש מה לעשות
 
לא תמיד השיח האינטרנטי על מותג או עסק מסוים מורכב מחוות דעת חיוביות. לעתים יש צורך לפתוח בהליכי ניקוי וניהול מוניטין ברשת...

קרא עוד
 
מהי המטרה של הפרסום באינטרנט ומדוע הלקוחות לא נופלים עלינו מהשמיים? | הילה לייכט-אילון
מנהלת מרכז ייעוץ ilimudim
 
מהי המטרה של הפרסום באינטרנט ומדוע הלקוחות לא נופלים עלינו מהשמיים?
 
בעלי עסקים קטנים ובינוניים מתקשים להבין את התועלת בפרסום באינטרנט, והרבה פעמים מתאכזבים כשהם לא מקבלים "מבול" של לקוחות בשנייה שהתחילו לפרסם...

קרא עוד
 
מרץ
בעל עסק: תן ליוטיוב לעבוד בשבילך | ארבל עריף והדר טלמור-מומחי שיווק דיגיטלי
 
בעל עסק: תן ליוטיוב לעבוד בשבילך
 
אם אתר יוטיוב היה מדינה, הוא היה המדינה השלישית בגודלה בעולם, אחרי סין והודו; כך תנצלו את הפוטנציאל השיווקי ותיצרו סרטוני וידאו שיקדמו את העסק שלכם...

קרא עוד
 
האם כדאי לבעל עסק לנהל פורום מקצועי? | שרון שוהרט-מנהלת מוצרים ופרוייקטים
 
האם כדאי לבעל עסק לנהל פורום מקצועי?
 
פורום אינטרנטי עשוי כלי שיווקי ממדרגה ראשונה עבור העסק, אבל יש כמה שאלות שאתם חייבים לשאול את עצמכם לפני שאתם קופצים למים...

קרא עוד
 
לייק? האם כדאי לעסקים קטנים להיות נוכחים בפייסבוק רויטל סרוסי|ראש צוות seo ומדיה חברתית
 
לייק? האם כדאי לעסקים קטנים להיות נוכחים בפייסבוק
 
3.5 מיליון ישראלים משתמשים בפייסבוק בישראל, בתור עסק תוכלו לזכות בחשיפה, להרחיב את קהל הלקוחות, להציע מבצעים ולספק שירות לקוחות באופן בלתי אמצעי...

קרא עוד
 
פברואר
מנוע חיפוש כמנוע צמיחה: כך תקדמו את העסק שלכם ברשת | אייל טמם לוי-מנהל שיווק דיגיטל ללקוחות

 
מנוע חיפוש כמנוע צמיחה: כך תקדמו את העסק שלכם ברשת
 
יותר ויותר גולשים מחפשים אתכם בזמן אמת, באמצעות הסמארטפון, הטאבלט והמחשב הנייד. כך תוכלו להגדיל את נתח השוק שלכם ולשפר את הקשר עם הלקוחות דרך מנועי החיפוש... קרא עוד